Vše o nákupu
Pecka modelář
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. Všechna práva vyhrazena
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
Cena v e-shopu s DPH: | 14 690 Kč |
Dočasně nedostupné | Doprava zdarma |
|
Poslat dotaz
na dostupnost |
Poslat dotaz
na dostupnost |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Polomaketa historického větroně s rozpětím 3500 mm pro termické plachtění. Konstrukční trup, křídlo i ocasní plochy. Ovládaná křidélka, směrovka, výškovka a vypínací háček pro aerovlek (již zabudován v přídi).
Jednomístný vysokovýkonný větroň K8B německé firmy Alexander Schleicher (konstrukce Rudolf Kaiser – proto ono písmeno K v označení) patřil na konci padesátých a v průběhu 60. let mezi světově nejrozšířenější typy. Představuje jeden z vrcholů klasické konstrukce z dob před příchodem kompozitních materiálů a výkonných laminárních profilů.
Model z produkce firmy Phoenix Model, který je určený především pro aerovlek a termické létání, věrně reprodukuje tvary skutečného stroje a bere i ohled na původní konstrukci. Trup tvoří lehká konstrukce z překližkových a balsových přepážek a smrkových a balsových podélníků potažená nažehlovací fólí Oracover.
Přístup k palubní elektronice zajišťuje odnímatelný kryt kabiny. Pod čirým překrytem kabiny najdete maketu palubní desky a pilota. V přídi je již zabudován vlečný háček pro aerovlek.
Dvoudílné křídlo s profilem HQ/W-3/10 nasouvané z boku na dvě trubkové spojky z nerezové oceli je klasické konstrukce s torzní skříní. Křidélka jsou ovládána dvěma servy s krátkými přímými táhly. Charakteristicky tlustý profil křídla s klenutou střední křivkou dává dostatek prostoru pro použití serv standardní velikosti.
Ocasní plochy v klasickém uspořádání jsou celobalsové, vodorovný stabilizátor má celobalsový potah, vše je celý potaženo Oracoverem. Pro snadnější přepravu jsou vodorovná i svislá ocasní plocha demontovatelné.
Směrovka a výškovka jsou ovládány prostřednictvím drátových táhel servy standardní velikosti uloženými v kokpitu. Další standardní servo ovládá vlečný háček tvořený vodící trubicí vlepenou do přídě a posuvným příčným čepem. Přistávací zařízení je jako u „dospělého“ K8B tvořeno jedním neodpruženým kolem napůl vyčnívajícím z obrysu trupu.
Pro ovládání modelu budete potřebovat pět standardních serv. Pro křidélka a vlečný háček vystačí běžné typy s tahem 3 kg/cm, pro ocasní plochy je vhodné volit serva s tahem 5–6 kg/cm. K ovládání modelu postačí šestikanálová počítačová RC souprava s mixem pro flaperony a přepínačem pro ovládání vlečného háčku.
Motorizace modelu
K8B můžete snadno a pohánět motorem umístěným na pylonu nad trupem. Samo se nabízí jednoduché řešení naohýbat z duralového plechu pylon ve tvaru obráceného U, který se nasune na trubkové spojky křídla. Dostatečný výkon zajistí spalovací dvoutakt 6,5 ccm, případně elektromotor třídy AXI 4120. Pro zástavbu elektromotoru do přídě model není příliš vhodný. Toto řešení by si vyžádalo úplnou rekonstrukci přídě.
Obsah balení
Balení obsahuje konstrukční trup, křídla a ocasní plochy potažené Oracoverem, sadu příslušenství, kolo a návod.
Doporučené RC vybavení (bezmotorová varianta):
Rozpětí [mm] | 3500 |
Délka [mm] | 1650 |
Hmotnost [g] | 2300–3700 |
Plocha křídla [dm2] | 73,8 |
Ovládané funkce | S, V, K (2) |
Stavební náročnost | S1 |
Náročnost pilotáže | P2, P3 |
2 položky
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.