Vše o nákupu
Pecka modelář
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. Všechna práva vyhrazena
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
Cena v e-shopu s DPH: | 12 990 Kč |
Dočasně nedostupné | Doprava zdarma |
|
Poslat dotaz
na dostupnost |
Poslat dotaz
na dostupnost |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Třímetrové „Á-Es-Káčko“ z produkce firmy Phoenix je určeno především pro aerovlek a termické létání. V jeho konstrukci se také počítá s motorizací instalací střídavého elektromotoru třídy AXI 2826 se sklopnou vrtulí do přídě modelu.
Trup tvoří lehká konstrukce z překližkových přepážek s tuhým celobalsovým potahem potažená nažehlovací fólí Oracover. Přístup k palubní elektronice zajišťuje odnímatelný kryt kabiny pod čirou "bublinou" najdete makety palubních desek, sedaček a řídících pák, za něž můžete usadit pilota, který samozřejmě ve stavebnici nechybí. Do přídě lze nainstalovat dodávané motorové lože, na něž můžete namontovat elektromotor (prodlužovací hřídel pro motory s 5 mm hřídelí je rovněž součástí stavebnice).
Dvoudílné křídlo nasouvané z boku na dvě spojky z duralových trubek je klasické konstrukce s torzní skříní s balsovým tuhým potahem a potahem nažehlovací fólií Oracover. Křidélka jsou ovládána párem serv s krátkými přímými táhly; realisticky tlustý profil křídla (z řady HQ) s klenutou střední křivkou dává dostatek prostoru pro použití běžných mikroserv. křídlo je připraveno pro instalaci elektricky ovládaných aerodynamických brzd systému Schempp-Hirth o délce 450 mm.
Ocasní plochy v uspořádání do T jsou celobalsové, vodorovný stabilizátor i kýlovka mají celobalsový potah; celý ocas je opět potažen Oracoverem. Směrovka a výškovka jsou ovládány mikroservy uloženými v kýlovce a vodorovném stabilizátoru. Vodorovná ocasní plocha se upevňuje dvěma šrouby ke kýlovce.
Přistávací zařízení je tvořeno dvěma neodpruženými koly napůl vyčnívajícími z obrysu trupu.
Pro ovládání modelu budete potřebovat čtyři silná mikroserva – např. HS-85MG.
RC souprava stačí běžná sedmikanálová počítačová.
Motorizace modelu: ASK 21 můžete pohánět motorem umístěným v přídi trupu se sklopnou vrtulí na holém trámci bez kuželu – takové řešení je takřka neviditelné, ať už motor běží nebo ne. Dostatečný výkon zajistí střídavý elektromotor třídy AXI 2826 napájený ze 4S LiPo akumulátoru 2600-3300 mAh.
Obsah balení
Stavebnice obsahuje: konstrukční trup, křídla a ocasní plochy potažené Oracoverem, sadu příslušenství a návod.
Upozornění
Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů
Rozpětí [mm] | 3200 |
Délka [mm] | 1650 |
Hmotnost [g] | 3000 - 3200 |
Plocha křídla [dm2] | 64.5 |
Ovládané funkce | S,V,K(2),M |
Náročnost stavby | S2 |
Náročnost pilotáže | P2,P3 |
Doporučené RC vybavení větroň:
Rx aku | Sanyo KR-1800SC 4,8 V nebo větší dle potřeby pro dosažení polohy těžiště |
Serva | 4x HS-85MG |
RC souprava | počítačová min. 7 kanálů |
Doporučené RC vybavení elektra:
RAY | FOXY G2 | AXI | |
Motor | C3548/06 | C2826-750 | AXI 2826/12 |
Regulátor | Combo RAY R-70SB | Combo FOXY R-65SB | FOXY R-65SB |
Akumulátor | RAY G3 14,8 V 3300 mAh V | RAY G3 14,8 V 3300 mAh V | RAY G3 14,8 V 3300 mAh V |
Vrtule | 13x8” | 13x6-7” | 12x6-7” |
Serva | 4x HS-85MG | ||
RC souprava | počítačová min. 7 kanálů |
2 položky
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.