Vše o nákupu
Pecka modelář
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. Všechna práva vyhrazena
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
Cena v e-shopu s DPH: | 11 990 Kč |
Skladem
Úterý 26.11. můžete mít na centrální prodejně Nademlejnská Středa 27.11. může být u Vás |
Doprava zdarma |
|
Koupit |
Koupit |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Poslat dotazRychlostavebnice legendárního čtyřmotorového bombardéru z odolného pěnového EPO o rozpětí 1875 mm je dodávána v provedení ARF včetně střídavých motorů s maketovými třílistými vrtulemi, regulátorů otáček, serv a elektrického zatahovacího hlavního podvozku.
Čtyřmotorový výškový bombardér Boeing B-17 Flying Fortress byl na počátku války velkým příslibem. Velení amerického letectva předpokládalo, že bude schopen operovat za dne nad nepřátelským územím bez doprovodu stíhačů a přesně svrhovat smrtící náklad pum z velkých výšek pomocí zaměřovače Norden, elektromechanického palubního počítače. První bojové nasazení proběhlo nejprve u RAF, poté proti Japoncům na Filipínách a denní nálety na Třetí říši v roce 1943 ukázaly, že skutečnost je jiná. Pro vítěznou bombardovací ofenzívu z letišť v Británii a jižní Itálii bylo nutno letoun zcela překonstruovat, opatřit množstvím věží a střelišť s kulomety. Velká svislá ocasní plocha s táhlým kýlem napravila problémy se stabilitou.
Verze B-l7F byla již skoro dokonalá, ale stále jí chyběl stíhací doprovod při náletech do hloubi Německa, jak o tom svědčí legendární dokumentární film Memphis Belle režiséra Williama Wylera (on i jeho kameramani se osobně účastnili bojových operací na palubách bombardérů). Film sledoval osudy posádky B-17F Memphis Belle, která jako první dosáhla plného operačního turnusu 25 bombardovacích misí. Sláva Memphis Belle (podpořená celovečerním filmem z roku 1990) žije dodnes. Letoun zůstává zachován v Národním muzeu amerického letectva v Daytoně ve státě Ohio.
Až později dostaly svazy "Létajících pevností" ochranu stíhacích Mustangů po celé délce trasy. Teprve potom B-17G vymazaly spolu s Liberatory německé rafinerie ropy a továrny na výrobu syntetického benzínu, rozvrátily dopravu zničením nádraží a železničních dep...
Polomaketa amerického čtyřmotorového bombardovacího letadla z pěnového EPO poháněná střídavými motory se zatahovacím podvozkem a pozičními světly. Model je určen pro zkušeného pilota, který již spolehlivě zvládá létání s běžnými akrobatickými modely.
Trup modelu je zhotoven z pěnového EPO, jenž je lisován do negativní formy. Prostor pro pohonné akumulátory a přijímač najdete pod odnímatelnou horní částí trupu s kabinou. Dvoudílné křídlo s polosouměrným profilem, spojované uhlíkovou trubkovou spojkou, je rovněž vyrobeno z pěnového EPO. Křidélka a štěrbinové vztlakové klapky jsou ovládány krátkými přímými táhly dvěma páry serv. Pod plastovými krytkami na náběžné hraně křídla jsou nainstalována LED poziční světla. Motorové gondoly s nainstalovanými střídavými motory CD4018 a 20 A regulátory otáček mají odnímatelné plastové motorové kryty. Celé křídlo se k trupu upevňuje šrouby.
Ocasní plochy jsou z pěnového EPO. Pro ovládání kormidel slouží serva umístěná v trupu, s kormidly jsou propojena drátovými táhly s úhlovými pákami. Podvozek má elektrické zatahovací hlavní nohy a řízenou nezatahovací ostruhu.
Obsah balení
Balení obsahuje model z pěnového EPO s namontovanými střídavými motory, 20A regulátory otáček a maketovými třílistými vrtulemi, servy, elektrickým zatahovacím podvozkem a funkčními pozičními LED světly, návod.
Nutno dokoupit
Pro ovládání modelu budete potřebovat přinejmenším sedmikanálovou RC soupravu (vysílač a přijímač), a to v případě, že model ponecháte ve výchozím provedení, kdy obě serva křidélek a klapek i všechny regulátory otáček jsou zapojeny do jednoho kanálu přijímače. Pokud budete chtít zachovat nezávislé ovládání serv těchto funkcí, budete potřebovat aspoň devítikanálovou RC soupravu. Jako pohonný akumulátor budete potřebovat dva LiPo akumulátory 11,1 V s kapacitou 2200–3300 mAh se zatížitelností aspoň 25 C osazené silovým konektorem XT60.
Upozornění: Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.