Vše o nákupu
Pecka modelář
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. Všechna práva vyhrazena
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
MŮŽETE MÍT IHNED NA PRODEJNĚ: | |
Nademlejnská - eshop | 1 ks |
Zítra 29.11. může být u Vás |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Poslat dotazPrvní DH.60 Moth (Můra) poháněný motorem ADC Cirrus se vznesl k obloze v roce 1925. DeHavillandovy stroje se staly okamžitým úspěchem a založily slavnou tradici cvičných, sportovních a akrobatických dvojplošníků nesoucí jméno Moth doplněné označením motoru. První DH.60 tak byly známy jako Cirrus Moth; v roce 1928 se rozběhla výroba vylepšené verze DH.60G Gypsy Moth poháněné motorem deHavilland Gypsy I. DH.60 se proslavily celou řadou dálkových letů, jako byla etapová výprava Amy Johnsonové do Austrálie o délce 11 000 mil – její Gypsy Moth G-AAAH pojmenovaný Jason si můžete prohlédnout ve Science Museum v Londýně.
Stavebnice americké firmy DUMAS Aircraft představuje ideální stroj pro modeláře, který má již aspoň základní zkušenosti se stavbou malých modelů poháněných gumovým svazkem (jako vůbec první model pro získání základních zkušeností s klasickou stavbou doporučujeme nejprve postavit např. některý z kabinových hornoplošníků od firmy Guillow's nebo HERR). Zdokonalíte se ve stavbě "žbrdličkové" kostry trupu i křídel, potahování papírem a lakování, přípravě a ošetřování gumového svazku, zalétávání - prostě ve všech těch nádherných dovednostech ryzí klasické modelařiny. Vzhledem k velikosti modelu a složitosti předlohy je stavby už docela dost, ale díky vysoce předpracovaným laserem vyřezávaným dílům to jde jako po másle.
Stavebnice volně létající polomakety britského sportovního cvičného dvouplošníku určená pro pohon gumovým svazkem. Model je klasické celobalsové konstrukce v rozsypu s laserem vyřezávanými dřevěnými díly a plastovými díly zhotovenými vstřikovým lisováním. Trup je konstruován běžnou minimaketářskou technologií - nejprve z balsových lišt sestavíte bočnice, které spojíte polopřepážkami a příčkami do příhradového rámu. Výsledné oblé tvary získáte po nalepení většího počtu tenkých podélníků. Křídla jsou klasické konstrukce z nosníků a žeber, ocasní plochy z balsových lišt a laserem vyřezávaných dílů.
Gipsy Moth je také velmi vhodný pro přestavbu na RC model - je již dostatečně velký, aby unesl dnes již celkem běžné miniaturní RC vybavení se 4-5g servy.
Stavebnice obsahuje:
Balsové laserem vyřezávané díly, balsové nosníky, plastovou vrtuli s hřídelí a hlavicí, gumový svazek (soutěžní guma FAI TAN II), kola, ocelovou strunu na podvozek a další drobné díly, barevný potahový papír, aršík samolepek, stavební plán.
Rozpětí [mm] | 762 |
Ovládané funkce | Žádné |
Stavební náročnost | S2 |
Náročnost pilotáže | P0 |
1 položka
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.