Vše o nákupu
Pecka modelář
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2025. Všechna práva vyhrazena
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
Cena v e-shopu s DPH: | 10 290 Kč |
Dočasně nedostupné | Doprava zdarma |
|
Poslat dotaz
na dostupnost |
Poslat dotaz
na dostupnost |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Prakticky hotová polomaketa českého cvičného a turistického letadla o rozpětí 1600 mm z téměř nezničitelného, uhlíkem vyztuženého extrudovaného pěnového polyolefinu (EPO). Osazen střídavý motor C3548-800, třílistá vrtule 10×6", regulátor otáček R-50SB a 7 mikroserv. Ovládaná křidélka, klapky, směrovka, výškovka, řiditelná příďová noha a otáčky motoru. Model je doplněn funkčními LED světly. Součástí balení je rovněž přijímač Kavan R8.
V roce 2009 renomovaný letecký konstruktér Milan Bříštěla spolu se svým synem Martinem založili firmu BRM AERO s.r.o. Hned jejich první stroj Bristell Classic, dvoumístný dolnoplošník s tříkolovým příďovým podvozkem kategorie ultra-light, zaznamenal obrovský úspěch (po celém světě jich létá více než 600) a umožnil pokračovat ve vývoji a výrobě dalších typů. Nejnovějším přírůstkem je Bristell B23, cvičný dvoumístný dolnoplošník celokovové konstrukce s kompozitovým hlavním podvozkem certifikovaný dle požadavků EASA CS-23/U.S. 14 CFR (FAR) Part 23. Dospělý“B23, vybavený moderním „skleněným“ kokpitem a nejnovější avionikou, je ideální letadlo pro letecké školy a výcvik základní pilotáže, stejně jako pro leteckou turistiku a létání pro zábavu. A vy si teď můžete užít létání s polomaketou tohoto nádherného stroje o rozpětí 1600 mm poháněnou výkonným střídavým motorem!
Trup modelu je zhotoven z vysoce odolného pěnového EPO (extrudovaného polyolefinu) s důkladnými vnitřními uhlíkovými výztuhami. V přídi je nainstalován střídavý elektromotor C3548-800 s třílistou vrtulí 10×6“ a regulátorem otáček Kavan R-50SB. Kryt kabiny je odnímatelný, upevňuje se pomocí čepu vpředu a dvou mechanických západek vzadu. V prostoru kabiny najdete dostatek prostoru pro pohonný akumulátor a přijímač.
Křídlo modelu je řešeno jako dvoudílné, vyztužené uhlíkovými nosníky a spojené uhlíkovou trubkovou spojkou. Křidélka i klapky jsou ovládány nezávisle dvěma servy s krátkými přímými drátovými táhly. Nechybí ani funkční poziční a přistávací LED světla.
Ocasní plochy jsou z taktéž vyrobeny z pěnového EPO. Serva směrovky a výškovky jsou uložena v kýlovce a vodorovném stabilizátoru. Kormidla ovládají krátkými přímými drátovými táhly.
Podvozek je pevný, tříkolový s drátovou řiditelnou příďovou nohou a duralovým hlavním podvozkem. Všechna kola jsou opatřena elegantními aerodynamickými kryty. Pro pohon modelu slouží střídavý motor třídy C3548-800 s 50A regulátorem Kavan R-50SB.
Nutno dokoupit
Pro napájení budete potřebovat LiPo akumulátor 4S s kapacitou 2600–3300 mAh a proudovou zatížitelností aspoň 30C osazený silovým konektorem XT60. Konkrétní typ akumulátoru volte tak, aby vám bez dalšího dovažování co nejlépe vycházela správná poloha těžiště.
Pro ovládání modelu vám v nouzi postačí i 6kanálový počítačový vysílač s protokolem ACCESS / ACCST D16 bez speciálních funkcí. V základním provedení jsou křidélka, klapky, směrovka a servo příďové nohy zapojeny pomocí zapojovací desky nainstalované v prostoru kabiny vždy jen do jednoho kanálu. Deska také zajišťuje napájení LED světel.
Ideální je samozřejmě použití aspoň 7kanálového počítačového vysílače, který umožní nezávislé ovládání křidélek a klapek dvěma servy. V takovém případě je nutno serva křidélek a klapek připojit čtyřmi jednotlivými, 15–30cm prodlužovacími kabely. V návodu samozřejmě nechybí důkladná tabulka s prověřeným výchozím nastavením výchylek kormidel, abyste B23 snadno připravili k letu.
Obsah balení
Balení obsahuje hotový trup, křídlo a ocasní plochy z pěnového EPO s nainstalovaným motorem, vrtulí, regulátorem otáček, 7 servy a LED světly. Součástí balení je rovněž přijímač Kavan R8 a srozumitelný návod v českém jazyce.
Upozornění: Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů.
Rozpětí [mm] | 1600 |
Délka [mm] | 1151 |
Hmotnost [g] | 2100 |
Plocha křídla [dm2] | 36,8 |
Ovládané funkce | S, V, K (2), M, F (2), PN |
Náročnost stavby | S0, S1 |
Náročnost pilotáže | P2 |
Motor | *) C3548-800 |
Regulátor | *) Kavan R-50SB |
Vrtule | *) Třílistá 10×6“ |
Pohonný akumulátor | Kavan 14,8V 2600mAh 40/80C, Kavan 14,8V 3300mAh 40/80C |
Serva | *) 7× mikroservo |
Přijímač | *) Kavan R8 |
RC souprava | Minimálné 7kanálová, počítačová |
*) Součást ARF setu |
14 položek
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.