Vše o nákupu
Pecka modelář
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. Všechna práva vyhrazena
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
MŮŽETE MÍT IHNED NA PRODEJNĚ: | |
Karolíny Světlé | 1 ks |
Pondělí 25.11. může být u Vás |
Výrobce: | Kavan | |
Kód zboží: | KAV02.8085RTF | |
EAN: | 8596450048935 | |
včetně Recyklačního poplatku: | 5 Kč | |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Poslat dotazPrakticky hotový model školního motorového větroně o rozpětí 1400 mm z téměř nezničitelného extrudovaného pěnového polyolefinu (EPO) se střídavým motorem, 20A regulátorem otáček a čtyřmi servy. Ovládaná směrovka, výškovka, křidélka a otáčky motoru. Kompletní set s osmikanálovým vysílačem T8FB, přijímačem, 3S LiPo akumulátorem a nabíječem.
Beta 1400 pod značkou Kavan je oproti původní verzi zcela nový model s mírně odlišnými rozměry, novým profilem křídla, novým střídavým motorem se sklopnou vrtulí a daleko propracovanější konstrukcí. Nové formy a pokrok v technologii lisování pěnových plastů zaručují, že všechny díly jsou daleko jemnější a přesnější.
Model je ideální pro začínající piloty, které provede od úvodního otloukání přistávací plochy až k základním akrobatickým obratům a termickému plachtění. Stejně tak potěší i rekreační letce, kterým poskytne skladný a snadno přepravitelný model pro dokonale relaxační polétání.
Beta 1400 je školní a cvičný motorový větroň z vysoce odolného extrudovaného polyolefinu EPO. Díky své koncepci s motorem uloženým na pylonu za křídlem velmi dobře odolává hrubšímu zacházení, které by u klasických modelů s motorem přídi vedlo přinejmenším k poškození vrtule.
Trup s namontovaným střídavým motorem C2814-1400, regulátorem otáček Kavan R-20B a servy směrovky a výškovky Kavan GO-09 je vylisován z pěnového EPO s podélnými uhlíkovými výztuhami. Kryt kabiny je odnímatelný s magnetickými uzávěry. Dvoudílné křídlo je rovněž vylisováno z EPO, křidélka jsou ovládána dvěma servy Kavan GO-09.
Poloviny křídla se spojují uhlíkovou trubkovou spojkou a zajišťují šroubem na spodní straně křídla. Ocasní plochy v klasickém uspořádání jsou vylisovány z EPO. Chlazení motoru napomáhá vstup chladícího vzduchu v náběžné části pylonu, chladící vzduch proudí kanály okolo pláště motoru.
Příprava k letu zahrnuje pouze přilepení ocasních ploch (středním vteřinovým lepidlem), nasazení polovin křídla, zapojení přijímače a připojení pohonného akumulátoru. Ovládána jsou křidélka, směrovka, výškovka a otáčky motoru.
K ovládání modelu slouží osmikanálový vysílač Kavan/RadioLink T8FB BT 2.4GHz FHSS (systém s frekvenčním přeskokem v rozprostřeném spektru) s křížovými ovladači uspořádanými v módu 2 (plyn vlevo), trimy a přepínači smyslu výchylek pro všechny kanály. Ten můžete používat „rovnou z krabice“ jako klasický „nepočítačový“ vysílač s trimy a mechanickými přepínači smyslu výchylek pro kanály křidélek, výškovky, plynu a směrovky.
Po připojení k PC či aplikaci pro smartphony s operačním systémem Android či iOS pak máte možnost nastavovat programově velikosti a smysly výchylek, používat dvojí výchylky, exponenciální průběh výchylek a další chytré funkce. Pro napájení vysílače budete potřebovat čtyři články typu AA (tužkové baterie).
Beta 1400 je dodávána s LiPo akumulátorem 11,1 V s kapacitou 1600 mAh, čemuž odpovídá sklopná vrtule 7×6". Model bez problémů „uveze“ i tříčlánky až do kaúpacity cca 2200 mAh.
Obsah balení
ARF set obsahuje trup vylisovaný z EPO s namontovaným střídavým motorem, sklopnou vrtulí 7×6", regulátorem otáček Kavan R-20B a dvěma servy, křídlo vylisované z EPO s instalovanými dvěma servy, ocasní plochy z EPO, uhlíkovou trubkovou spojku křídla, osmikanálový vysílač Kavan/RadioLink T8FB BT 2.4GHz FHSS s osmikanálovým 2.4GHz FHSS přijímačem R8EF, pohonný akumulátor LiPo 11,1 V s kapacitou 1600 mAh, síťový rychlonabíječ a podrobný návod ke stavbě a létání.
Nutno dokoupit
Ke zprovoznění modelu budete potřebovat pouze čtyři články typu AA (tužkové baterie) pro napájení vysílače.
Upozornění: Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů.
Rozpětí [mm] | 1400 |
Délka [mm] | 966 |
Hmotnost [g] | 700–770 |
Plocha křídla [dm2] | 24,5 |
Ovládané funkce | S, V, K, M |
Náročnost stavby | S1 |
Náročnost pilotáže | P1, P2 |
14 položek
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.