Vše o nákupu
Pecka modelář
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. Všechna práva vyhrazena
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
Nemáte ještě vyřešený vánoční dárky? Nevadí !! U nás máte možnost vybírat každý den až do 24. prosince. Tak neváhejte a navštivte nás na kterékoliv z našich prodejen. Těšíme se na Vás!
MŮŽETE MÍT IHNED NA PRODEJNĚ: | |
Nademlejnská - eshop | 1 ks |
Pátek 27.12. může být u Vás |
Výrobce: | Kavan | |
Kód zboží: | KAV02.8086 | |
EAN: | 8596450048942 | |
včetně Recyklačního poplatku: | 4 Kč | |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Poslat dotazStavebnice modelu školního motorového větroně o rozpětí 1400 mm z téměř nezničitelného extrudovaného pěnového polyolefinu (EPO) pro pohon střídavým motorem. Ovládaná směrovka, výškovka, křidélka. Stavebnice obsahuje pěnové díly, drobné příslušenství a sklopnou vrtuli.
Beta 1400 pod značkou Kavan je oproti původní verzi zcela nový model s mírně odlišnými rozměry, novým profilem křídla, novým střídavým motorem se sklopnou vrtulí a daleko propracovanější konstrukcí. Nové formy a pokrok v technologii lisování pěnových plastů zaručují, že všechny díly jsou daleko jemnější a přesnější.
Model je ideální pro začínající piloty, které provede od úvodního otloukání přistávací plochy až k základním akrobatickým obratům a termickému plachtění. Stejně tak potěší i rekreační letce, kterým poskytne skladný a snadno přepravitelný model pro dokonale relaxační polétání.
Beta 1400 je školní a cvičný motorový větroň z vysoce odolného extrudovaného polyolefinu EPO. Díky své koncepci s motorem uloženým na pylonu za křídlem velmi dobře odolává hrubšímu zacházení, které by u klasických modelů s motorem přídi vedlo přinejmenším k poškození vrtule.
Trup s pylonem za křídlem je vylisován z pěnového EPO s podélnými uhlíkovými výztuhami. Kryt kabiny je odnímatelný s magnetickými uzávěry. Dvoudílné křídlo je rovněž vylisováno z EPO.
Poloviny křídla se spojují uhlíkovou trubkovou spojkou a zajišťují šroubem na spodní straně křídla. Ocasní plochy v klasickém uspořádání jsou vylisovány z EPO. Chlazení motoru napomáhá vstup chladícího vzduchu v náběžné části pylonu, chladící vzduch proudí kanály okolo pláště motoru.
Obsah balení
Balení obsahuje trup vylisovaný z EPO, křídlo vylisované z EPO, ocasní plochy z EPO, uhlíkovou trubkovou spojku křídla klopnou vrtuli 7×6", sáček drobného příslušenství, dva archy samolepek (jeden pro červenou a druhý pro modrou verzi) a podrobný návod ke stavbě a létání.
Nutno dokoupit
K ovládání modelu budete potřebovat aspoň čtyřkanálovou RC soupravu. Ideální je použití aspoň pětikanálové počítačové RC soupravy, která umožní nezávislé ovládání obou serv křidélek pro snadné nastavení diferenciace jejich výchylek a popř. mixování jako aerodynamické brzdy. Ovládání modelu si můžete dále zpříjemnit naprogramováním dvojích nebo exponenciálních výchylek.
Pro napájení modelu Beta 1400 budete potřebovat tříčlánkový LiPo akumulátor 11,1 V s kapacitou 1600–2200 mAh a proudovou zatížitelností aspoň 20C.
Střídavý regulátor otáček by měl mít zatížitelnost aspoň 18 A (ideální je např. Kavan R-20B). Dokoupit je třeba čtyři serva (např. Kavan GO-09), střídavý motor (ideálně Kavan C2814-1400) a vhodný nabíječ pohonného akumulátoru.
Upozornění: Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů.
Rozpětí [mm] | 1400 |
Délka [mm] | 966 |
Hmotnost [g] | 700–770 |
Plocha křídla [dm2] | 24,5 |
Ovládané funkce | S, V, K, M |
Náročnost stavby | S2 |
Náročnost pilotáže | P1, P2 |
14 položek
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.