Vše o nákupu
Pecka modelář
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. Všechna práva vyhrazena
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
Nemáte ještě vyřešený vánoční dárky? Nevadí !! U nás máte možnost vybírat až do 24. prosince. Tak neváhejte a navštivte nás na kterékoliv z našich prodejen. Těšíme se na Vás!
Cena v e-shopu s DPH: | 10 990 Kč |
Skladem
Pátek 03.01. můžete mít na centrální prodejně Nademlejnská Pátek 03.01. může být u Vás |
Doprava zdarma |
|
Koupit |
Koupit |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Poslat dotazPrakticky hotová polomaketa česko-italského turistického letadla kategorie STOL o rozpětí 1600 mm z téměř nezničitelného, uhlíkem vyztuženého extrudovaného pěnového polyolefinu (EPO). Osazen střídavý motor C3548-800, třílistá vrtule 10×6", regulátor R-50SB a šest mikroserv. Ovládaná křidélka, vztlakové klapky se spřaženými sloty, směrovka, výškovka, řiditelná ostruha a otáčky motoru. Model je vybaven funkčními LED světly. Pro 4S LiPo 2600–3300 mAh (min. 30C).
V druhé polovině 90. let si italský konstruktér Russo Pasquale a jeho tým předsevzali vytvořit ultralehké turistické letadlo s výbornými letovými vlastnostmi, schopností krátkého vzletu a přistání s klasickou, osvědčenou konstrukcí, které by bylo zároveň ekonomické v provozu, snadno se stavělo a udržovalo. Inspirací jim byl legendární Piper Cub. Při konstrukci ale využili nejmodernější počítačovou techniku a poslední poznatky aerodynamiky, špičkové materiály a avioniku.
První z řady letadel Savage se začal vyrábět v Itálii na přelomu let 1997 a 1998. V roce 1999 byla výroba přesunuta do České republiky. Od té doby úspěšně pokračuje ve firmě Zlin Aviation s.r.o., kde se může opřít o dlouholetou tradici světoznámého výrobce sportovních letadel a jeho zkušený tým pracovníků.
Své zákazníky po celém světě si našlo již více než 500 letadel řady Savage. Nejnovějším modelem je Norden konstruovaný pro motory Rotax 914, 915 nebo 916 s 115/141/160 HP. Nabízí instalaci široké škály vrtulí, avioniky a dalších individuální úpravy, a umožňuje tak pilotovi splnit si sen o turistickém letadle schopném vzletu a přistání kdekoliv a kdykoliv.
Trup modelu je zhotoven z vysoce odolného pěnového EPO (extrudovaného polyolefinu) vyztuženého vnitřními uhlíkovými výztuhami. V přídi je nainstalován střídavý elektromotor C3548-800 s třílistou vrtulí 10×6“ a regulátorem Kavan R-50SB Plus s výkonným BEC stabilizátorem napájen. V přídi pod odnímatelným krytem najdete dostatek prostoru pro pohonný akumulátor.
Křídlo modelu z pěnového EPO je dvojdílné s uhlíkovými nosníky a uhlíkovou trubkovou spojkou, které je na své místě zajištěno šrouby. Křidélka i klapky (se spřaženými sloty na náběžné hraně) jsou ovládány nezávisle vždy dvěma servy s krátkými přímými drátovými táhly. Nechybí ani funkční poziční a přistávací LED světla.
Snadno demontovatelné uhlíkové vzpěry křídla jsou zajištěny na místě páry drátových sponek. Ocasní plochy jsou z rovněž z pěnového EPO. Serva směrovky a výškovky jsou uložena v trupu, kormidla se ovládají krátkými drátovými táhly.
Hlavní podvozek je pevný, duralový s odpruženými maketovými vzpěrami. Drátová ostruha je spřažená se směrovkou.
Pro pohon modelu slouží střídavý motor třídy C3548-800 s 50 A regulátorem Kavan R-50SB Plus.
Pro napájení budete potřebovat LiPo čtyřčlánek s kapacitou 2600–3300 mAh se zatížitelností aspoň 30C. Konkrétní typ volte tak, aby vám bez dalšího dovažování co nejlépe vycházela správná poloha těžiště.
Pro ovládání modelu v nouzi vystačíte i se šestikanálovou počítačovou RC soupravou bez speciálních funkcí – v základním provedení jsou křidélka, klapky, směrovka zapojeny pomocí zapojovací desky nainstalované v prostoru kabiny vždy jen do jednoho kanálu.
Ideální je samozřejmě použití aspoň sedmikanálové počítačové RC soupravy umožňující nezávislé ovládání křidélek a klapek dvěma servy, což dnes umí i cenově dostupný Radiolink AT9S, AT10II nebo Futaba T6K či T10J. V takovém případě je nutno serva křidélek a klapek připojit samostatně (můžete použít doplňkovou sadu kabelů, která se prodává zvlášť).
V návodu samozřejmě nechybí důkladná tabulka s prověřeným výchozím nastavením výchylek kormidel, abyste Nordena snadno připravili k letu, i když to třeba bude váš první model s plnou mechanizací křídla.
Obsah balení
Balení obsahuje hotový trup, křídlo a ocasní plochy z pěnového EPO s nainstalovaným motorem, vrtulí, regulátorem otáček, šesti servy, LED světly a návod.
Rozpětí [mm] | 1600 |
Délka [mm] | 1275 |
Plocha křídla [dm2] | 44,3 |
Hmotnost [g] | 2350–2400 |
Ovládané funkce | S, V, K (2), M, F (2) |
Náročnost stavby | S0, S1 |
Náročnost pilotáže | P2 |
14 položek
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.