Vše o nákupu
Pecka modelář
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2025. Všechna práva vyhrazena
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
Cena v e-shopu s DPH: | 13 990 Kč |
Na cestě Předpoklad naskladnění 23.02. |
Doprava zdarma |
|
Koupit |
Poslat dotaz
na dostupnost |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Prakticky hotová polomaketa českého proudového cvičného a lehkého bojového letadla o rozpětí 1088 mm z téměř nezničitelného, uhlíkem vyztuženého extrudovaného pěnového polyolefinu (EPO).
Osazeno 80mm dmychadlo se střídavým motorem C3552-2000, regulátor otáček R-100SB Plus a 8 mikroserv s kovovými převody. Ovládaná jsou křidélka, vztlakové klapky, směrovka, výškovka, zatahovací podvozek, řiditelná příďová noha a otáčky motoru. Model je vybaven funkčními LED světly.
Informace o předloze
L-39 Skyfox je vojenský proudový cvičný a lehký bojový letoun vyvinutý a vyráběný českou firmou Aero Vodochody. Navazuje na legendární L-39 Albatros. Zachovává úspěšnou základní koncepci svého předchůdce, ale jde o zcela novou konstrukci s využitím kompozitních materiálů, moderního dvouproudového motoru a nejnovější avioniky včetně HUD displejů.
Nové „mokré“ křídlo s integrální palivovou nádrží umožňuje Skyfox odlišit na první pohled od Albatrosu, neboť postrádá charakteristické koncové nádrže. L-39 Skyfox pohání úsporný dvouproudový motor Williams International FJ44-4M, umožňující stlačit provozní náklady na úroveň obvyklou u turbovrtulových cvičných letounů.
Na pěti vnějších závěsech pod křídlem a trupem může nést až 1360 kg nákladu, tzn. 2 přídavné nádrže, kontejnery s kulomety 12,7 mm, kanóny ráže 20 mm nebo neřízenými rakety, 227kg pumy Mk. 82, laserem naváděné pumy GBU-12 Paveway, cvičné CATM nebo ostré protiletadlové řízené rakety AIM-9 Sidewinder.
Sériová výroba L-39 Skyfox začala v květnu 2023 stroji pro české, maďarské a vietnamské letectvo. Souběžně probíhá i program modernizace původních letounů L-39 Albatros s použitím motorů a avioniky Skyfoxe. České cvičné proudové letouny tak nezmizí z oblohy ani v budoucnu.
Trup
Trup modelu je zhotoven z vysoce odolného pěnového EPO (extrudovaného polyolefinu) s vnitřními uhlíkovými výztuhami. V zadní části trupu je nainstalováno 80mm dmychadlo se střídavým elektromotorem C3552-2000 a regulátorem Kavan R-100SB Plus s výkonným BEC stabilizátorem napájení potřebným pro napájení 8 serv na palubě.
Přístup k dmychadlu a motoru zajišťuje odnímatelná horní ocasní část trupu (včetně ocasních ploch) upevňovaná šrouby. Kryt kabiny je odnímatelný, upevňuje se pomocí čepu vpředu a mechanické západky vzadu. V prostoru kabiny najdete dostatek prostoru pro pohonný akumulátor a přijímač.
Křídlo
Křídlo modelu z pěnového EPO je dvoudílné s uhlíkovými nosníky a uhlíkovou trubkovou spojkou. Na svém místě je zajištěno šrouby. Křidélka i klapky jsou ovládány nezávisle vždy dvěma servy s krátkými přímými drátovými táhly a nechybí ani funkční poziční a přistávací LED světla.
Ocasní plochy
Ocasní plochy jsou rovněž vyrobeny z pěnového EPO. Serva směrovky a výškovky jsou uložena v kýlovce a trupu. Kormidla ovládají krátkými a přímými drátovými táhly. Podvozek je zatahovací tříkolový s řiditelnou příďovou nohou, přičemž všechny podvozkové nohy jsou odpružené.
Pohon
Pro pohon modelu slouží 80mm dmychadlo s 11listým rotorem se střídavým motorem C3552-2000. Motor je řízen 100A regulátorem otáček Kavan R-100SB Plus.
Doporučený pohonný akumulátor a RC vybavení
Pro napájení budete potřebovat LiPo šestičlánek s kapacitou 3700–5000 mAh se zatížitelností aspoň 40C, optimálně však 60C. Konkrétní typ volte tak, aby vám bez dalšího dovažování co nejlépe vycházela správná poloha těžiště.
Pro ovládání modelu postačí šestikanálová počítačová RC souprava bez speciálních funkcí – v základním provedení jsou křidélka, klapky, výškovka, směrovka a servo příďové nohy zapojeny pomocí zapojovací desky nainstalované v prostoru kabiny vždy jen do jednoho kanálu.
Deska také zajišťuje napájení LED světel. Připojený sekvencer má na starosti ovládání zatahovacího podvozku. V návodu samozřejmě nechybí důkladná tabulka s prověřeným výchozím nastavením výchylek kormidel, abyste L-39 snadno připravili k letu.
Obsah balení
Balení obsahuje hotový trup, křídlo a ocasní plochy z pěnového EPO s nainstalovaným dmychadlem, střídavým elektromotorem, regulátorem otáček, 8 servy, elektrickým zatahovacím podvozkem a LED světly. Součástí balení je rovněž podrobný návod.
Upozornění: Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů.
Rozpětí [mm] | 1088 |
Délka [mm] | 1369 |
Hmotnost [g] | 2550–2750 |
Plocha křídla [dm2] | 25 |
Ovládané funkce | S, V, K, M,P (3), F, příďová podvozková noha |
Náročnost stavby | S0, S1 |
Náročnost pilotáže | P3 |
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.