Vše o nákupu
Pecka modelář
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. Všechna práva vyhrazena
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
Cena v e-shopu s DPH: | 1 590 Kč |
Skladem
Zítra 29.11. můžete mít na centrální prodejně Nademlejnská Pondělí 02.12. může být u Vás |
|
|
Koupit |
Koupit |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Poslat dotazPrvní operační nasazení nových francouzských stíhacích letounů SPAD S.VII na podzim 1916 bylo poznamenáno problémy s motory Hispano-Suiza 8 i dalšími „porodními bolestmi“. Jakmile se ale podařilo spolehlivě dořešit chlazení a rozeběhla se naplno velkosériová výroba s výkonnějším motorem Hispano-Suiza 8Ab, SPADy se v následujícím roce staly velmi důležitým prostředkem pro vyrovnání dosavadní nadvlády německých Fokkerů a Albatrossů. Ačkoliv SPADy nebyly tak obratné jako Nieuporty a měly slabší výzbroj než Albatrossy, jejich vysoká rychlost a robustní konstrukce jim získala značnou oblibu. Se SPADy S.VII létala řada špičkových leteckých es, jako byl Francouz Georges Guynemer nebo Ital Francesco Baracca. SPAD S.VII stál také u zrodu československého vojenského letectva, které obdrželo zčásti darem a zčásti odkoupilo 140 strojů SPAD S.VII a S.XIII z válečných přebytků (podíl obou typů se dnes již nedá stanovit, ale S.VII bylo přinejmenším 50 kusů). Po Francii a Spojených státech jsme tak byli největšími poválečnými uživateli těchto letadel. Jediný zachovalý kus zrekonstruovaný do podoby, v jaké sloužil v letech 1919-1920, si můžete prohlédnout v Leteckém muzeu Kbely.
Stavebnice americké firmy DUMAS Aircraft představuje ideální stroj pro modeláře, který má již aspoň základní zkušenosti se stavbou malých modelů poháněných gumovým svazkem (jako vůbec model pro získání základních zkušeností s klasickou stavbou doporučujeme nejprve postavit např. některý z kabinových hornoplošníků od firmy Guillow's nebo HERR). Zdokonalíte se ve stavbě "žbrdličkové" kostry trupu i křídel, potahování papírem a lakování, přípravě a ošetřování gumového svazku, zalétávání - prostě ve všech těch nádherných dovednostech ryzí klasické modelařiny. Přitom stavby není mnoho, nečekají vás stovky pracovních hodin v dílně, díky vysoce předpracovaným laserem vyřezávaným dílům to jde jako po másle.
Stavebnice volně létající polomakety francouzského stíhacího letadla určená pro pohon gumovým svazkem. Model je jednoduché klasické celobalsové konstrukce v rozsypu s laserem vyřezávanými dřevěnými díly, maketovými doplňky z vakuově tvářeného plastu a plastovými díly zhotovenými vstřikovým lisováním. Trup je konstruován běžnou minimaketářskou technologií - nejprve z balsových lišt sestavíte bočnice, které spojíte polopřepážkami a příčkami do příhradového rámu. Výsledné oblé tvary získáte po nalepení většího počtu tenkých podélníků. Křídla jsou klasické konstrukce z nosníků a žeber, ocasní plochy z balsových lišt a laserem vyřezávaných dílů.
SPAD je také vhodný pro konverzi na miniaturní RC model s elektrickým pohonem - ačkoliv stavební plán tuto variantu nenabízí, pro zkušeného modeláře a pilota by to neměl být velký problém. Například můžete zkusit využít pohonnou jednotku a palubní elektroniku z miniaturních pěnových modelů Nine Eagles.
Stavebnice obsahuje:
Balsové laserem vyřezávané díly, balsové nosníky, vakuově lisované díly (kryt motoru, kryt kabiny...), plastovou vrtuli s hřídelí a hlavicí, gumový svazek (soutěžní guma FAI TAN II), kola, ocelovou strunu na podvozek a další drobné díly, barevný potahový papír, aršík samolepek, stavební plán.
Rozpětí [mm] | 457 |
Ovládané funkce | Žádné |
Stavební náročnost | S2 |
Náročnost pilotáže | P0 |
2 položky
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.