Vše o nákupu
Pecka modelář
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. Všechna práva vyhrazena
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
Cena v e-shopu s DPH: | 16 490 Kč |
Skladem
Pondělí 25.11. můžete mít na centrální prodejně Nademlejnská Úterý 26.11. může být u Vás |
Doprava zdarma |
|
Koupit |
Koupit |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Poslat dotazStavebnice mechaniky špičkového 3D vrtulníku třídy 550 s CCPM deskou cykliky 120° s flybarless nosným rotorem pro listy 550–580 mm. Pohon dvoutaktním žhavícím motorem 8–10 ccm. Obsaženy kompletní díly mechaniky a návod; neobsahuje motor, laděný tlumič výfuku, elektroniku, listy nosného a vyrovnávacího rotoru.
Nimbus 550 je špičkový vrtulník třídy 550. Spojuje konstrukční prvky osvědčené u elektrického Nimbusu 550 a spalovacího Specteru 700 Nitro a nabízí řadu unikátních řešení, která zajišťují jednodušší obsluhu, nastavování a vysokou spolehlivost.
Srdcem Nimbusu 550 V2 je kompaktní blok ložisek nosného rotoru a držáku serv cykliky z duralu 7075 spolu s uhlíkovým rámem pro jedinečnou tuhost kostry.
CCPM deska cykliky 120° je ovládána trojicí miniserv s přesným systémem táhel a velkým rozsahem výchylek pro zajištění stejné dobré odezvy řízení, jako je tomu v případě elektrického Nimbusu 550.
Propracovaný systém odstředivé spojky s kónickou hřídelí je odvozen od modelu Specter 700 Nitro. Přípravky pro přesnou montáž spojky a motoru jsou součástí stavebnice. Kuželové spoje na hřídeli a kotouči spojky zaručují hladký chod s minimem vibrací.
Pohonné ústrojí nabízí špičkový výkon i díky neuvěřitelné tuhosti draku. Robustní systém s dvojitým jednosměrným ložiskem zaručuje nejen vysoké výkony, ale také prodlouženou životnost ložisek a celkově spolehlivější chod motoru.
Údržba motoru je rovněž velmi jednoduchá, a to díky možnosti vyjmutí motoru spodem bez potřeby demontáže dalších částí modelu. Totéž platí pro kryt ventilátoru, jehož obě poloviny je možno sejmout bez demontáže jiných dílů.
Servo a táhlo bočení jsou umístěny nad ocasním nosníkem, což přispívá k lepšímu rozložení hmoty vrtulníku ve svislé ose. Podobně jako u Specteru 700 Nitro je použita rychloupínací koncovka táhla bočení, jež nevyžaduje použití lepidla.
Ocasní nosník je tvořen tuhou uhlíkovou trubkou o průměru 27 mm, kde není třeba dodatečných vzpěr. Mechanika ovládání a náhonu vyrovnávacího rotoru je uložena v jednodílné duralové skříni pro snadnou montáž a údržbu.
Charakteristika Nimbusu 550 Nitro:
Obsah balení
Balení obsahuje kompletní díly mechaniky vrtulníku s držáky pro miniserva cykliky a návod ke stavbě.
Doporučené příslušenství:
Délka trupu [mm] | 1148 |
Šířka [mm] | 206 |
Výška [mm] | 315 |
Hmotnost (mechaniky) [g] | 1500 |
Ovládané funkce | M, Kl, Ko, Kp, Vr, Gyro |
Náročnost stavby | S2, S3 |
Náročnost pilotáže | P3, P4 |
17 položek
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.