ALL ABOUT PURCHASE
Great modeler
↑
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. All rights reserved.
Customer line 9 am - 6 pm: +420 774 590 258 | Do you need help?
Price in e-shop with VAT: | 595,32 € |
Temporarily unavailable | |
|
Send a question
on availability |
Send a question
on availability |
Don't know how to choose? Are some parameters not clear to you? Write us your question and we will contact you with an answer.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Firma Waco Aircraft Company sídlící v texaském městě Waco v třicátých letech kromě kabinových dopravních dvojplošníků a jedenapůlplošníků vyráběla také typovou řadu dvojmístných cvičných a akrobatických dvojplošníků, které se vyrábělyi pro armádu pod označením PT-14. Vyvrcholením předválečné produkce byl typ akrobatický YMF z roku 1934 s prodlouženým trupem. Ačkoliv původní firma Waco po válce zanikla, touha amerických pilotů vlastnit dvojplošník ušlechtilých tvarů dala vzniknout firmě WACO Classic Aircraft, která od roku 1986 obnovila výrobu rekonstruovaného a nově certifikovaného modelu YMF-5.
Polomaketa amerického akrobatického dvojplošníku klasické celobalsové konstrukce pro pohon dvoudobým motorem 12-15 ccm, čtyřtaktem 15-20 ccm, benzínovým motorem 15 ccm nebo elektromotorem třídy AXI 4130 pro piloty spolehlivě zvládající létání s akrobatickými modely.
Trup je klasické konstrukce z balsy a lehké překližky s odnímatelným laminátovým krytem motoru typu NACA s charakteristickými "boulemi" krytů vahadel ventilů. Spalovací motor se montuje na lože ukotvené na překližkovou motorovou přepážku, jež je součástí pevného skříňového "jádra" trupu. V něm je také vytvořen prostor pro palivovou nádrž. Pro instalaci elektromotoru v zadní montáži je ve stavebnici dodávána přídavná motorová přepážka s distančními sloupky. Serva směrovky, výškovky a plynu se nacházejí v trupu nad spodním křídlem. Kormidla jsou ovládána pomocí lanovodů s robustními drátovými táhly. Horní část trupu je odnímatelná pro snadný přístup k elektronice popř. pro vkládání pohonného akumulátoru.
Dvoudílná křídla s polosouměrným profilem mají klasickou konstrukci s tuhým potahem torzní skříně. Spodní křídlo se nasová z boku na duralovou trubkovou spojku a zajišťuje šrouby. Horní křídlo je upevněno na duralových vzpěrách šrouby. Křidélka jsou ovládána nezávisle párem serv uložených ve spodním křídle; křidélka horního křídla jsou připojena drátovými táhly. Ocasní plochy jsou konstrukční, s potahem nažehlovací fólií. Podvozek s řiditelnou drátovou ostruhou spřaženou se směrovkou má duralové hlavní nohy s laminátovými tvarovými kryty. Součástí stavebnice jsou i laminátové kryty kol.. Model je potažen nažehlovací fóliíOracover.
Pro ovládání modelu budete potřebovat nejméně čtyřkanálovou RC soupravu, ideální je aspoň šestikanálová počítačová souprava umožňující nezávislé ovládání křidélek. Serva vyhoví kvalitní standardní s tahem 3-5 kg.cm, pokud hodláte použít motor na horní hranici doporučených kubatur a plánujete důkladnou akrobacii, stojí za úvahu použití silnějších 5-7 kg.cm serva.
Stavebnice obsahuje:
Postavený a potažený trup, nastříkaný laminátový kryt motoru, hotové vzpěry křídel, plastovou maketu hvězdicového motoru, laminátové kryty kol, postavená a potažená křídla a ocasní plochy, duralový podvozek, sadu příslušenství, kola, samolepky a obrázkový návod.
Acro 2T | Acro 4T | Gasoline | |
Motor | ASP S91A | ASP FS-120AR | OS MAX GT-15/GGT-15 |
Propeller | MA 13x6-8" | MA 15x8" | FOXY 14x8” |
Fuell Tank (ccm) | 400-500 | 400-450 | 200-300 Gasoline |
Servos | 5x HS-485 or 5x HS-645MG | ||
Digital Servos | 5x HS-5485HB or D645MW | ||
Transmitter | Min. 4-channel, 6-channel computer transmitter recommended |
Wingspan [mm] | 1600 |
Length [mm] | 1250 |
Weight [g] | 4600 - 5100 |
RC Functions | R,E,A(2),M |
Skill Level | S2,S3 |
Pilotage Level | P3 |
2 items
This website is using cookies
In order to improve our services, we use cookies on this website. For more information go to Terms and conditions for use of website.