ALL ABOUT PURCHASE
Great modeler
↑
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. All rights reserved.
Customer line 9 am - 6 pm: +420 774 590 258 | Do you need help?
Price in e-shop with VAT: | 314,47 € |
Temporarily unavailable | |
|
Send a question
on availability |
Send a question
on availability |
Don't know how to choose? Are some parameters not clear to you? Write us your question and we will contact you with an answer.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Stavebnice velkého termického nebo svahového motorového větroně pro pohon motory třídy AXI 2826. Model z vysoce odolného ELAPORu, ovládaná křidélka, klapky, směrovka a výškovka.
Rodina výborných větroňů z ELAPORu od Multiplexu se rozrostla o pořádného „macka“! Lentus má rozpětí úžasných 3000 mm a stejně jako Solius nebo Heron elegantní, maketový vzhled moderního větroně, plně mechanizované křídlo s křidélky a klapkami, robustní uhlíkem a laminátem vyztuženou konstrukci. Díky pohonu střídavým motorem AXI 2826 (třídy 600–800 W) je k dispozici dostatek výkonu pro trochu akrobacie a svahové létání.
Trup modelu je zhotoven z takřka nezničitelného pěnového ELAPORu. Tajemstvím, které umožňuje mít pěnový trup tak štíhlý, jsou dvě čtyřhranné laminátové trubky, tyčky a pásnice vyztužující trup od motorové přepážky po ocasní plochy. Kryt kabiny má rám z ELAPORu s průhledným překrytem. Kryt kabiny je odnímatelný, upevňuje se dvojicí obvyklých plastových zámků Multiplex.
V přídi najdete dostatek prostoru pro pohonný akumulátor a přijímač nebo nové TEK-vario Multiplex se senzorem pravé vzdušné rychlosti (TAS). Serva směrovky a výškovky jsou uložena v kýlovce, talže kormidla ovládají krátkými přímými drátovými táhly. Odolnost spodní části trupu při přistání zvyšuje nálepka ze speciální plastové fólie.
Konstrukce trupu počítá také s možností instalace tuningového zatahovacího podvozku (vyžaduje další servo HS-85MG). Pokud nebudete zatahovací podvozek instalovat rovnou, na jeho místě je pěnová výplň, kterou můžete kdykoliv dodatečně vyjmout.
Dokonce i verze elektro umožňuje vzlet s pomocí aerovleku – vlečný háček je součástí motorového lože (samozřejmě, v tomto případě motor během vzletu spouštět nebudete – ale po odpoutání klidně můžete).
Křídlo modelu z pěnového ELAPORu je dvoudílné s nosníky ze čtyřhranné trubky ze slitiny hliníku s uhlíkovou výplní, jejichž vyčnívající části slouží zároveň jako spojka křídla. Poloviny křídla jsou na místě zajištěny důmyslným čepem zapadajícím do zámků na kořenových žebrech. Čep se vyjímá a zasouvá z prostoru kabiny.
Serva křidélek a klapek jsou uložena v šachtách s plastovými kryty, křidélka i klapky (po délce vyztužené tenkostěnnou trubkou z nerez oceli) jsou ovládány nezávisle vždy dvěma servy s krátkými, přímými drátovými táhly. Serva křidélek a klapek se zapojují s pomocí šestikolíkových zelených konektorů Multiplex uložených v kořenech polovin křídla a v trupu – zasunutí polovin křídla znamená zároveň i propojení konektorů. Odolnost modelu při přistání na dráze se zpevněným povrchem nebo drsnějším terénu obvyklém na svazích zvyšují plastové protektory na spodní straně křídla.
Ocasní plochy jsou z rovněž z pěnového ELAPORU s výztuhami z uhlíkových nosníků a tenkostěnných trubek z nerez oceli. Vodorovná ocasní plocha se upevňuje na vrchol kýlovky pomocí dvou polyamidových šroubů.
Pro pohon modelu budete potřebovat střídavý motor třídy AXI 2826 se 60–70A regulátorem se spínaným stabilizátorem napájení BEC s trvalou zatížitelností aspoň 3 A pro zajištění spolehlivého napájení palubní elektroniky a 6 serv. Multiplex nabízí speciální pohonnou sadu obsahující střídavý motor ROXXY C35-48-990kV, regulátor ROXXY BL Control 755 S-BEC a další příslušenství.
K napájení pohonné jednotky a palubní eletroniky ideálně poslouží 3S LiPo akumulátor s kapacitou 2600–3300 mAh se zatížitelností aspoň 30C. Konkrétní typ volte tak, aby vám bez dalšího dovažování co nejlépe vycházela správná poloha těžiště. Alternativně můžete použít 4S akumulátor 2600–2700 mAh a menší vrtuli (8×6“), což umožní s Lentusem vzlétat ze země.
Pro ovládání modelu je ideální použití aspoň sedmikanálové počítačové RC soupravy, umožňující nezávislé ovládání křidélek a klapek dvěma servy a jejich mixování v roli butterfly brzdy (obě křidélka se vychylují souhlasně nahoru a obě klapky dolů). Při instalaci zatahovacího podvozku a serva pro vlečný háček (HS-65HB) budete potřebovat aspoň devítikanálovou RC soupravu.
Obsah balení
Balení obsahuje výlisky trupu, křídla a ocasních ploch z pěnového ELAPORu, průhledný kryt kabiny, čtyřhranné laminátové trubky a další výztuhy z laminátu, uhlíku a nerezové oceli, sadu drobných dílů a příslušenství, 55mm vrtulový kužel s unašečem pro 5mm hřídel, 2 archy samolepek a návod.
Rozpětí [mm] | 3000 |
Délka [mm] | 1410 |
Hmotnost [g] | 2300–2600 |
Plocha křídla [dm2] | 52,6 |
Ovládané funkce | S, V, K (2), M, F (2) |
Stavební náročnost | S1 |
Náročnost pilotáže | P2, P3 |
This website is using cookies
In order to improve our services, we use cookies on this website. For more information go to Terms and conditions for use of website.