ALL ABOUT PURCHASE
Great modeler
↑
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. All rights reserved.
Customer line 9 am - 6 pm: +420 774 590 258 | Do you need help?
Price in e-shop with VAT: | 701,70 € |
Stock
Monday 25.11. you can have it at the Nademlejnská central store Tuesday 26.11. it can be at your place |
|
|
Buy |
Buy |
Don't know how to choose? Are some parameters not clear to you? Write us your question and we will contact you with an answer.
Send a questionStavebnice mechaniky špičkového 3D vrtulníku třídy 550 s CCPM deskou cykliky 120° s flybarless nosným rotorem pro listy 550–580 mm. Pohon dvoutaktním žhavícím motorem 8–10 ccm. Obsaženy kompletní díly mechaniky a návod; neobsahuje motor, laděný tlumič výfuku, elektroniku, listy nosného a vyrovnávacího rotoru.
Nimbus 550 je špičkový vrtulník třídy 550. Spojuje konstrukční prvky osvědčené u elektrického Nimbusu 550 a spalovacího Specteru 700 Nitro a nabízí řadu unikátních řešení, která zajišťují jednodušší obsluhu, nastavování a vysokou spolehlivost.
Srdcem Nimbusu 550 V2 je kompaktní blok ložisek nosného rotoru a držáku serv cykliky z duralu 7075 spolu s uhlíkovým rámem pro jedinečnou tuhost kostry.
CCPM deska cykliky 120° je ovládána trojicí miniserv s přesným systémem táhel a velkým rozsahem výchylek pro zajištění stejné dobré odezvy řízení, jako je tomu v případě elektrického Nimbusu 550.
Propracovaný systém odstředivé spojky s kónickou hřídelí je odvozen od modelu Specter 700 Nitro. Přípravky pro přesnou montáž spojky a motoru jsou součástí stavebnice. Kuželové spoje na hřídeli a kotouči spojky zaručují hladký chod s minimem vibrací.
Pohonné ústrojí nabízí špičkový výkon i díky neuvěřitelné tuhosti draku. Robustní systém s dvojitým jednosměrným ložiskem zaručuje nejen vysoké výkony, ale také prodlouženou životnost ložisek a celkově spolehlivější chod motoru.
Údržba motoru je rovněž velmi jednoduchá, a to díky možnosti vyjmutí motoru spodem bez potřeby demontáže dalších částí modelu. Totéž platí pro kryt ventilátoru, jehož obě poloviny je možno sejmout bez demontáže jiných dílů.
Servo a táhlo bočení jsou umístěny nad ocasním nosníkem, což přispívá k lepšímu rozložení hmoty vrtulníku ve svislé ose. Podobně jako u Specteru 700 Nitro je použita rychloupínací koncovka táhla bočení, jež nevyžaduje použití lepidla.
Ocasní nosník je tvořen tuhou uhlíkovou trubkou o průměru 27 mm, kde není třeba dodatečných vzpěr. Mechanika ovládání a náhonu vyrovnávacího rotoru je uložena v jednodílné duralové skříni pro snadnou montáž a údržbu.
Charakteristika Nimbusu 550 Nitro:
Obsah balení
Balení obsahuje kompletní díly mechaniky vrtulníku s držáky pro miniserva cykliky a návod ke stavbě.
Doporučené příslušenství:
Délka trupu [mm] | 1148 |
Šířka [mm] | 206 |
Výška [mm] | 315 |
Hmotnost (mechaniky) [g] | 1500 |
Ovládané funkce | M, Kl, Ko, Kp, Vr, Gyro |
Náročnost stavby | S2, S3 |
Náročnost pilotáže | P3, P4 |
17 items
This website is using cookies
In order to improve our services, we use cookies on this website. For more information go to Terms and conditions for use of website.