Vše o nákupu
Pecka modelář
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. Všechna práva vyhrazena
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
Cena v e-shopu s DPH: | 16 845 Kč |
Sleva | -2 % |
Cena na prodejně: | 17 199 Kč |
Skladem
Úterý 26.11. můžete mít na centrální prodejně Nademlejnská Středa 27.11. může být u Vás |
Doprava zdarma |
|
Koupit |
Koupit |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Poslat dotazRC model auta Team Losi Racing 22X-4 Elite Race Kit vychází z předchozí verze, jež zvítězila v šampionátu ROAR Nationals. Přes vynikající kvality předchozí verze je tento nový model ještě lepší a daleko odolnější.
Stavebnice obsahuje mnoho tuningových dílů, jako jsou středový diferenciál, montážní deska elektroniky z uhlíkových vláken, karbonová podložka křídla, hliníkové pojistné matice a titanové napínáky pro odlehčení, celkovou optimalizaci a maximalizaci výkonu. Stavebnice je pojata tak, aby sestavený model byl ihned konkurenceschopný, a to bez nutnosti instalace dalších tuningových součástí!
Vlastnosti:
Hliníkový CNC 2.5mm podvozek 7075-T6
Tuhé hliníkové eloxované šasi je účelně odlehčeno a připraveno k montáži všech součástí auta.
Centrální diferenciál
Jedním z nejoblíbenějších upgradů modelu 22X-4 byl středový diferenciál, který je vhodný zejména na hliněné tratě. Proto verze Elite má již v sobě tento díl naistalován.
Profesionální model
Všechny důležité tuningové díly, které tovární jezdci TLR používali při závodech, jsou již ve stavebnici
obsaženy. Jedná se o díly z prvotřídních materiálů, jako jsou hliník, uhlíková vlákna nebo titan.
Hliníkové díly
Model obsahuje lože motoru, spojky náprav, hlavy tlumičů a matice vyrobené z hliníku, díky čemuž je model odolný a velmi lehký.
Vylepšená geometrie
Po důkladném testování byla na model přidána další možnost uložení tlumičů, vylepšeno bylo umístění vnitřního odklonu, plynulejší a odolnější je chod systému řízení ackerman.
Nový držák baterie
Pro pevnou fixaci a zároveň snadnou výměnu akumulátoru jsou po stranách lože umístěny dva uhlíkové držáky. Držák lze nastavit pro baterie standardní nebo tenké.
Držák ventilátoru motoru
Čím dál vyšší převaha závodů s vyššími nároky na motor vedla k instalaci držáku ventilátoru, který je nově upevněn od středového diferenciálu.
Titanové spojovačky
Titanové spojovačky byly vždy prémiovým vylepšením závodních aut, takže bez nich by 22X-4 ELITE nemohl být. Součástí dodávky jsou tedy titanové spojovačky pro úsporu hmotnosti a zvýšení výkonu.
Hliníkové tlumiče G3 V2
Tlumiče G3 byly kompletně upraveny a vylepšeny pro konzistentní výkon a variabilnější použití. Písty jsou nově zajištěny šrouby, nové tělo a hlava tlumičů zvyšují délku o 3 mm. Přepracované misky tlumičů bezpečně drží pružiny a poskytují offset - 3, 0 a +4 mm.
Diferenciály
Tradiční zubový diferenciál je odolnější a lehčí. S lisovanými kompozitními ozubenými koly a křížovými kolíky, je ideální pro závody. Rovněž drží více maziva, má větší styčnou plochu ozubení, proto rozdíl poznáte již po několika jízdách.
Hliníkové držáky čepů poloos
Nápravy odolají i největším rázům, a to díky hliníkovým CNC obráběným držákům čepů poloos s tlumícími pryžovými vložkami. Tuhé, pevné a zároveň lehké uspořádání zajistí bezpečné uložení náprav i při náročných podmínkách závodů.
Plovoucí držák serva V2
Aby nedošlo k ovlivnění pružnosti podvozku, je servo namontováno na držáku nad podvozkem. Držák z uhlíkové desky tl. 2,5 mm se připevňuje k desce podvozku poblíž jeho středové osy. Eliminují se tím chyby při průhybu podvozku.
Nastavitelný motor a baterie
Při montáži motoru můžete zvolit jeho polohu na hliníkovém podvozku v rozmezí 7 mm, baterii je možné pro lepší vyvážení nainstalovat v rozmezí 9 mm.
Lehká karosérie 22X-4
Elegantní a stylový design karoserie se dokonale hodí k podvozku. Vypadá elegantně a zároveň zajišťuje vynikající rovnováhu a stabilitu při jízdě.
Vyztuženo uhlíkovými vlákny
Karbonové vlákno je extrémně lehké a velmi pevné. Je optimální pro mnoho částí modelu, a proto jsou díly z toho materiálu na klíčových místech jako např. přední a zadní tlumič, středový držák diferenciálu, přední a zadní držák zavěšení, lože řízení nebo lože elektroniky.
Přítlačné křídlo TLR 6,5"
Zadní přítlačné křídlo TLR 6,5" je vyroben z odolného polykarbonátu tloušťky 1,2 mm. Toto křídlo není pro buggy žádnou novinkou, jde o osvědčený díl, který je prověřen léty praxe.
Rychle přístupné diferenciály
Při servisu soutěžních speciálů je kladen důraz na rychlé provedení servisních úkonů. Pouhé 4 šrouby drží horní víko diferenciálu, proto budete mít rychle hotovo a dost času na přípravu.
Obsah balení
Obsahem balení je stavebnice závodního auta TLR 22X-4 Elite 4WD Race Buggy v měřítku 1:10. Balení obsahuje všechny díly šasi a nenabarvenou karoserii. V balení rovněž najdete podrobný stavební návod Obrázkový návod ke stavbě EN, DE, FR, IT. Elektronika, motor, ani kola s pneumatikami, nejsou obsahem balení.
Nutno dokoupit
Pro sestavení a zprovoznění modelu je nutné dokoupit vysílač a přijímač, servo řízení, LiPo akumulátor 2S, nabíječ pro LiPo akumulátor, pastorek 48P, motor, regulátor lepidlo na pneumatiky, pneumatiky, kola, barvu na lexanové karoserie a nářadí.
Typ | Buggy |
Šasí | Hliníkové 2,5 mm 7075-T6 |
Měřítko | 1:10 |
Délka | 356 mm |
Šířka | 249 mm |
Výška | 147 mm |
Rozvor | 284 mm |
Náhon | 4WD |
Tlumiče | Olejové 12 mm Big Bore |
Unašeče kol | Šestihran 12 mm |
Hlavní ozubené kolo | 78T, 81T |
Přibližný čas sestavení | 3–5 hodin |
223 položek
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.