Vše o nákupu
Pecka modelář
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. Všechna práva vyhrazena
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potřebujete pomoci?
Cena v e-shopu s DPH: | 9 499 Kč |
Sleva | -2 % |
Cena na prodejně: | 9 699 Kč |
Skladem
Čtvrtek 05.12. můžete mít na centrální prodejně Nademlejnská Pátek 06.12. může být u Vás |
Doprava zdarma |
|
Koupit |
Koupit |
Nevíte si rady s výběrem? Nejsou Vám některé parametry jasné? Napište nám Váš dotaz a my Vás s odpovědí kontaktujeme.
Poslat dotazOsvědčený RC model auta Traxxas Slash přichází v nové verzi, která je doslova nabita novinkami! Slash s náhonem 4×4 je nově vybaven střídavým motorem a regulátorem otáček BL-2S pro napájení 2S LiPo akumulátory.
Střídavý motor poskytuje dynamičtější akceleraci, dlouhou životnost a vyšší maximální rychlost modelu až 60 km/h. Navíc je RC model továrně vybaven sadou Extreme Heavy Duty pro vysokou odolnost a exkluzivním bezsponkovým systém upínání karoserie.
Osvědčená konstrukce modelu Slash byla zachovaná, a to včetně modulární konstrukce šasi, špičkové geometrie zavěšení s dlouhým zdvihem, pohonného ústrojí s třecí spojkou a předního a zadního diferenciálu.
Regulátor otáček se třemi jízdními režimy zaručí zábavu dospělým i dětem, disponuje totiž možností omezení výkonu na 50 % maxima. Ovládání modelu zajišťuje volantový vysílač TQ 2.4GHz s precizním mechanikou řízení. K dispozici je samozřejmě široká paleta tuningových dílů a náhradních dílů.
Vlastnosti:
Poznámka: Informace o specifikaci voděodolnosti naleznete v návodu k použití. Tipy a triky na provoz v mokrém prostředí naleznete v blogu.
Střídavý pohon BL-2S
Střídavý pohon BL-2S s motorem 3300kV zvyšuje oproti jiným pohonům se stejnosměrným motorem rychlost a akceleraci modelu až o 60 %. Vyšší účinnost, kuličková ložiska a vnitřní chladicí ventilátor poskytují motoru dlouhou životnost s minimální údržbou.
Instalovaná sada Extreme Heavy Duty
Továrně instalovaná sada zavěšení a prvků pohonu pro vysokou odolnost Extreme Heavy Duty je vyrobena z těch nejodolnějších materiálů.
Bezsponková karoserie
Unikátní systém uchycení karoserie pomocí zobáčků v podbězích kol umožňuje rychlou a snadnou výměnu baterie, navíc vzhled modelu neruší nevzhledné klipy.
Modulární konstrukce šasi
Modulární konstrukce umožňuje demontovat celou přední část povolením pouhých pěti šroubů, přičemž demontáž zadní sestavy si vyžádá povolení čtyř šroubů. Za méně než jednu minutu tak máte plný přístup ke všem důležitým součástem.
Šasi
Podvozek s rozvorem 324 mm přináší větší stabilitu. Světlá výška téměř 72 mm pak umožní snadné překonávání terénu. Integrované boční výztuhy pomáhají absorbovat energii při bočním nárazu.
Kovové diferenciály
Nový Slash je vybaven kvalitními diferenciály s kovovými převody, které jsou plně připraveny pro sílu střídavého motoru, stejně jako pro upgrade na verzi VLX-3S. Speciální těsnění s X-kroužky umožňuje vyladění diferenciálů pro specifické provozní podmínky změnou viskozity oleje.
Dlouhý zdvih ramen
Dlouhý zdvih ramen tlumí i prudké nárazy a zlepšuje ovladatelnost modelu. V každé situaci tak bude mít přesnou a rychlou odezvu řízení. Pro nekončící zábavu jsou na podvozku použity nastavitelné olejové tlumiče.
Odolnější ramena zavěšení
Kromě sady Extreme Heavy Duty je model dále vybaven zesílenými rameny zavěšení, která ještě lépe odolávají případným nárazům.
Třecí spojka
Třecí spojka využívá speciální třecí materiál a tlakové desky z hliníkových slitin pro rozptýlení tepla a zajištění konzistentní kontroly trakce. Intenzitu prokluzu spojky lze nastavit bez demontáže modelu.
Olejové tlumiče
Olejové tlumiče Ultra Shock s dlouhým zdvihem jsou navrženy tak, aby absorbovaly každý náraz. Dvojité těsnící X-kroužky zajišťují plynulý chod bez úniku oleje. Vlastnosti tlumičů lze měnit předpětím pružin, výměnou pružin za jiné, případně použitím oleje s jinou viskozitou.
Precizní řízení
Mechanika zatáčení předních kol je realizována prostřednictví systému Dula-Bell-Crank, který zajišťuje precizní chod táhel ke kolům. V řízení je integrovaný servo-saver pohlcující nárazy a chránící servo proti přetížení.
Kola Split-Spoke
Model je vybaven koly SCT Split-Spoke s imitací Beadlock kroužku o průměr 2,2/3″. Unašeč je šestihran 12 mm.
Střídavý motor 3300kV
Střídavý motor Traxxas 3300kV představuje optimální variantu pro cenově dostupný, ale vysoce výkonný pohon. Mezi výhody patří vysoký výkon, dlouhá životnost a minimální údržba. Motor je vybaven konektorem Quick Connect pro snadné zapojení. Mezi další vlastnosti patří:
Elektronický regulátor BL-2S
Voděodolný elektronický střídavý regulátor otáček BL-2S se třemi jízdními režimy, podporou 2S LiPo akumulátorů a snadným ovládáním tlačítkem EZ-Set. Regulátor je vybaven tréninkovým režimem, který omezuje plný výkon na 50 % maxima.
Díky tomu se mohou začínající jezdci nebo děti postupně seznámit s vlastnostmi modelu a připravit se na plnou sílu auta. Tepelná ochrana, ochrana proti podvybití LiPo akumulátorů, pozlacené konektory, jednoduché ovládání, intuitivní signalizace dvoubarevnou LED diodou a výkonný chladič, který lze doplnit o volitelný ventilátor. Režimy regulátoru BL-2S:
RC souprava Traxxas TQ
Model je řízen dvoukanálovým proporcionálním volantovým vysílačem Traxxas TQ 2.4GHz. Na vysílači je otočný knoflík, kterým se trimuje řízení kol (aby model jel rovně, pokud je volant ve středové pozici). Stav baterií ve vysílači je indikována LED diodou. Na vysílači lze nastavit reverz na kanálu plynu a řízení.
Přijímač TQ
Tříkanálový přijímač Traxxas TQ 2.4GHz zajišťuje bezpečné řízení bez výpadků. Snadné spárování jedním tlačítkem s indikací stavu pomocí LED diody.
Obsah balení
Balení obsahuje kompletně sestavený model RC auta Traxxas Slash 2BL s nainstalovanými komponenty: střídavý motor 3300kV, střídavý regulátor otáček BL-2S, servo řízení Traxxas 2056 a tříkanálový přijímač Traxxas TQ 2.4GHz.
Součástí dodávky je rovněž dvoukanálový vysílač Traxxas TQ 2.4GHz, příslušenství v podobě imbusových klíčů (1,5 mm, 2,0 mm, 2,5 mm), křížový klíč, podložky pod pružiny, vymezovač baterie. návod CZ a manuál EN, DE, FR, SP.
Příslušenství pro běžný provoz
Pro běžný provoz RC auta potřebujete lepidlo na pneumatiky a silikonový olej do tlumičů a sadu imbusových šroubováků.
Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Nepoužívejte běžné vteřinové lepidlo – to po zatvrdnutí není pružné a kolem ráfků by se postupně vytvářely praskliny v pneumatice!
Dále je nutné speciálním lepidlem na šrouby zajistit rozebiratelné spoje v kovovém materiálu (např. šrouby v motoru, červík v pastorku apod.).
Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů modelu. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo těsnění je nevyhovující, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají tzv. opravné sady. V nabídce tuningových dílů se dodávají ke všem tlumičům pístnice s extrémně tvrdým povlakem TiN (nitrid titanu). Pístnice s povrchem TiN snadno poznáte podle zlato-zelené barvy. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR, Traxxas, viz doporučené příslušenství.
Typ | SCT |
Šasi | Nylon |
Měřítko | 1:10 |
Délka | 568 mm |
Šířka | 296 mm |
Výška | 193 mm |
Rozvor | 324 mm |
Světlá výška podvozku | 72 mm |
Prostor pro baterie | 165×50×23/25 mm |
Hmotnost | 2,41 kg |
Náhon | 4WD |
Motor | Střídavý |
Přední kola | 2,2/3" SCT Split-Spoke |
Zadní kola | 2,2/3" SCT Split-Spoke |
Doba jízdy | 25–30 minut (s LiPo akumulátorem Traxxas 7,4 V 5000 mAh) |
Max. rychlost | Až 60 km/h |
405 položek
Tato webová stránka používá cookies
Za účelem zkvalitnění našich služeb používáme na této stránce soubory cookies. Pro více informací přejděte na Podmínky pro používání internetových stránek.