ALL ABOUT PURCHASE
Great modeler
↑
© PECKA MODELÁŘ s.r.o. 2011 - 2024. All rights reserved.
Customer line 9 am - 6 pm: +420 774 590 258 | Do you need help?
Price in e-shop with VAT: | 663,40 € |
Stock
Friday 03.01. you can have it at the Nademlejnská central store Friday 03.01. it can be at your place |
|
|
Buy |
Buy |
Don't know how to choose? Are some parameters not clear to you? Write us your question and we will contact you with an answer.
Send a questionStavebnice 3D vrtulníku třídy 380 s CCPM deskou cykliky 120° a nosným rotorem o průměru 875 mm. Vrtulník je poháněný střídavým motorem. Verze PNP obsahuje nesestavený model, střídavý motor, 4 serva, regulátor otáček a listy nosného a vyrovnávacího rotoru.
Oblíbené minivrtulníky OMP Hobby M1 a M2 teď dostávají většího bratříčka – 3D vrtulník třídy 380 M4. Vrtulník je vybaven flybarless „bezpádlovou“ rotorovou hlavou. Výkonný střídavý motor přímo pohání nosný rotor o průměru 875 mm. Vyrovnávací rotor je poháněn prostřednictvím ozubeného řemínku. Nainstalovat můžete vaši oblíbenou flybarless řídící jednotku a 6S LiPo akumulátor 2200 mAh a samozřejmě spolehlivou RC soupravu.
Podívejme se blíže na tenhle nejnovější přírůstek v hangáru OMP Hobby. Základ konstrukce trupu tvoří dvojice uhlíkových bočnic propojených duralovými a plastovými příčkami. „Srdcem“ vrtulníku je duralová konstrukce nesoucí střídavý motor SUNNYSKY R80-5 s připojeným pouzdrem hlavní hřídele s ložisky a držáky serv desky cykliky.
Nosný rotor má přímý náhon, vyrovnávací rotor je poháněn ozubeným řemínkem. Deska cykliky a rotorová hlava s unašeči listů jsou celokovové z přesných CNC obráběných dílů. Všechna ovládací táhla jsou opatřena svorníky umožňujícími dolaďování délky táhel bez nutnosti snímat kulové čepy.
Ocasní nosník je tvořen profilovou duralovou trubkou, svislý stabilizátor a bočnice skříně náhonu vyrovnávacího rotoru jsou uhlíkové. Hlava a unašeče listů vyrovnávacího rotoru jsou rovněž celokovové; bočení je ovládáno servem uloženým ve spodní části trupu s uhlíkovým táhlem. Podvozek je z houževnatého plastu vyztuženého skelnými vlákny.
S modelem je dodávána základní sada listů nosného a vyrovnávacího rotoru – pro nosný rotor 385mm listy a 71mm listy pro vyrovnávací rotor.
Pro řízení vrtulníku budete potřebovat aspoň šestikanálovou RC soupravu. Pro plnohodnotné klasické a 3D létání je třeba počítačový vysílač s nastavitelnými 2–3 letovými režimy s aspoň pětibodovými křivkami kolektivu pro visení a akrobacii a dalším režimem pro autorotaci.
Vrtulník je připraven pro instalaci flybarless řídící jednotky. Bez problémů můžete použít většinu řídících jednotek vhodných pro vrtulníky této velikosti, jako jsou Bavarian Demon 3X nebo AXON, Futaba CGY760R nebo CGY755 a mnoho dalších.
S modelem ve verzi PNP jsou dodávána 4 rychlá a silná digitální mikroserva (3 pro cykliku a jedno pro bočení) a 65A elektronický regulátor otáček s funkcí governoru OMP Hobby, konstruovaný přímo na míru vrtulníku M4.
Pro napájení budete potřebovat šestičlánkový LiPo akumulátor 22,2 V s kapacitou 2000–2200 mAh se zatížitelností 60C, která je nezbytná pro plné využití výkonu motoru a schopností vrtulníku.
Snadno snímatelná sportovní kabina je tvořena velmi lehkým výliskem z odolného plastu. Volit můžete ze tří barevných schémat zaručujících dobrou viditelnost a „čitelnost“ polohy vrtulníku ve vzduchu.
M4 je plnohodnotný 3D vrtulník s ovládaným kolektivem, a jako takový předpokládá a vyžaduje odpovídající pilotní zkušenosti. Není to „dron“, u kterého jen přidáte plyn, vzlétne a visí „jako přibitý“ bez zásahů do řízení.
M4 si naplno vychutnají středně pokročilí až pokročilí piloti, kteří již mají zkušenosti s létáním s vrtulníky s ovládaným kolektivem. Nicméně s dostatečnou dávkou vytrvalosti, pokory, předchozím pilným tréninkem na počítačovém RC simulátoru a pod dohledem zkušeného pilota se do létání s M4 může pustit i začínající vrtulníkář.
Obsah balení
Balení obsahuje kompletní sadu dílů mechaniky, střídavý motor SUNNYSKY R80-5, 4 digitální serva, regulátor otáček 65 A, listy nosného a vyrovnávacího rotoru, návod ke stavbě a nastavování.
Průměr nosného rotoru [mm] | 875 |
Průměr vyrovnávacího rotoru [mm] | 190 |
Délka trupu [mm] | 786 |
Šířka [mm] | 128 |
Výška [mm] | 226 |
Hmotnost [g] | 1370 |
Ovládané funkce | M, Kl, Ko, Kp, Vr, Gyro |
Náročnost stavby | S2, S3 |
Náročnost pilotáže | P3, P4 |
147 items
This website is using cookies
In order to improve our services, we use cookies on this website. For more information go to Terms and conditions for use of website.